Блог методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Компаніївської районної державної адміністрації
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Зустріч третя у селі Лозуватка
Ось і зустрілись втретя у рамках районного педагогічного меседжу "Діалог, що продовжується" 30 травня 2018 року у селі Лозуват...
-
27 квітня 2018 року у рамках районного педагогічного меседжу «Діалог, що продовжується: В.О.Сухомлинський і Нова українська школа» відб...
-
Районний педагогічний меседж урочисто стартував 29 березня 2018 року у смт Компаніївка. Триватиме Педагогічний меседж впродовж квітня-вер...
-
Ось і зустрілись втретя у рамках районного педагогічного меседжу "Діалог, що продовжується" 30 травня 2018 року у селі Лозуват...
Слід зазначити, що педагогічні погляди В. О. Сухомлинського сформувалися в ході й унаслідок натхненної копіткої учительської праці (розпочав викладати рідну мову і літературу у Васильківській, потім Зибківській школах Онуфріївського району і скінчив свій шлях 2 вересня 1970 року на посту директора Павлиської середньої школи), творчої діяльності вчено¬го (кандидат педагогічних наук з 1955 p.), заслуженого вчителя України, члена-кореспондента кількох педагогічних академій. Тож основні праці відомого і визнаного у світі педагога увібрали в себе і частку його практичної діяльності, в якій, як зворотний зв'язок, апробувалися провідні теоретичні висновки В.О. Сухомлинського як вченого, педагога-експериментатора, учителя-новатора.
ВідповістиВидалитиНавчальну діяльність Сухомлинський розглядав як необхідну умову формування духовно багатої особистості. Діяльність має бути активною і творчою, чому допомагають спеціальна організація розумової праці на уроках і в позакласний час, включення учнів до творчості, пошуково-експедиційної роботи тощо. Обстоюючи необхідність на кожному уроці вольових зусиль, емоційного пробудження розуму дитини, інтелектуального натхнення учнів у пошуковій діяльності, Сухомлинський водночас засуджує псевдоноваторські ідеї щодо ефективності навчання, створення обстановки постійного розумового напруження на уроці: "Не втратити на уроці жодної хвилини, жодної миті без активної розумової праці, що може бути нерозумнішим у такій тонкій справі, як виховання людини. Така цілеспрямованість у роботі вчителя просто означає: витиснути з дітей все, що вони можуть дати. Після таких "ефективних" уроків дитина повертаються додому стомленою.
У центрі уваги видатного педагога є діяльність вчителя, його проблеми, багатогранна діяльність, культура спілкування з дітьми, педагогічної майстерності, духовності, підготовки вчителів у навчальних закладах тощо. "Сто порад вчителеві" – праця, яка має стати постійним порадником вчителя, як і інші його визначні твори, що мають пізнавальне значення для освітніх працівників, педагогічної громадськості.