Завдання "Відеоінтерв'ю"

Пропонуємо методичним формуванням, педагогічним колективам, учнівським об’єднанням тощо взяти відеоінтерв’ю у ветеранів педагогічної праці, які впроваджували ідеї великого педагога, пам'ятають його.
З цією метою пропонуємо підготувати запитання, що розкривають особливості успішної професійної діяльності педагога та його творчі підходи в реалізації педагогічної спадщини Василя Сухомлинського.

Орієнтовні приклади запитань для відеоінтерв’ю: У чому полягає особливість Вашого педагогічного стилю?
Яка порада видатного Педагога Василя Сухомлинського з його праці «100 порад учителеві» стала для Вас найважливішою?
Що особисто для Вас означають слова Василя Сухомлинського: «Стає майстром педагогічної праці лише той, хто відчув себе дослідником»?
Які наголоси та акценти педагогіки Василя Сухомлинського, на Вашу думку, є актуальними у діалозі поколінь для побудови Нової української школи?
Яке дружнє настановне слово майстра Ви можете підказати своїм молодим колегам-педагогам?

Рекомендації щодо розміщення реалізованих завдань і заходів

Записане відеоінтерв’ю необхідно завантажити в YouTube. У назві відео необхідно коректно назвати прізвище, ім’я, по батькові особи, в якої брали інтерв'ю. В описі відео необхідно вказати короткі відомості про педагога та дату, коли було взято інтерв'ю.

Інформацію щодо реалізації завдань та заходів слід розміщувати на сторінці блогу "Відеоінтерв'ю"

За основу взято завдання обласного педагогічного Марафону "Штрихи до портрета Василя Сухомлинського" (джерело: http://koippo414.at.ua/index/oblasnij_pedagogichnij_marfaon_100_rokiv/0-300)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Зустріч третя у селі Лозуватка

Ось і зустрілись втретя у рамках районного педагогічного меседжу "Діалог, що продовжується" 30 травня 2018 року у селі Лозуват...